piatok 15. februára 2013

Držiak na servítky

Po poslednej práci som dostala nápad, ktorý som musela hneď aj zrealizovať. Pri podobných filigránových vzoroch platí ( aspoň podľa mňa), čím viacej dierok o to krajší a jemnejší je vzor... Ja som si vybrala pre začiatok ten jednoduchší vzor a schválne som si stopla čas pri vyrezávaní. Takže pri lupienkovej píle som presedela presne 2 a pol hodiny :o)) Ale som spokojná...








Prajem všetkým pekný víkend!!!
Iveta

4 komentáre:

  1. Šikovná jsi, je to moc krásné!
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ivetko,nenapadlo mě,že neznáš moji novou Duhu2,promiň poslala bych Ti odkaz.Já jsem myslela,že máš nějakou elektrickou pilku řízenou počítačem!!!A Ty to děláš ručně????To je tedy bomba!!!!!!To pak musíš ještě ojet šmirglem atd....Tak to jsi fakt velice zručná a trpělivá,prostě šikovná Ivetka!!!!!S obdivem Daja.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je krásný ...
    Hezký víkend ... Věra

    OdpovedaťOdstrániť