pondelok 23. apríla 2012

Zvedavá ovečka :o)

Po dlhšom čase som tu so svojím posledným jarným príspevkom. Musím vám predstaviť moju zvedavú kamarátku, s ktorou som sa zoznámila už u spomínanej milej pani Sonji, ktorej kresby ma priam učarovali  a jednoducho som si povedala,že ju musím mať vždy pri sebe! Bude ma sprevádzať na dlhej ceste...
Dnes sme boli v záhradke pozrieť čo nového nám rozkvitlo :o)







A malý oddych po namáhavej prechádzke :o)


A ešte som stihla dokončiť jednu menovku na kúpelku.....


Pekné jarné dni Vám prajem !

Iveta

3 komentáre:

  1. Ivetko, ovečka je kouzelná, krásně vyfocená!
    Měj se hezky, pa Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ivetko ,bezva proměna,krásně romantická!Ovečka je miloučká,taková zvídavá,na fotkách jí to moc sluší,ahojky Daja.

    OdpovedaťOdstrániť