nedeľa 18. septembra 2011

Jeseň a tekvice...






8 komentárov:

  1. Ahoj Ivetka..... takéto zdobené tekvice vidím po prvý krát....sú veľmi zaujímavé....ja som už troška prizdobila moje obydlie na jesenno, i keď sa mi ťažko lúči s letom..... zatiaľ len také maličké tekvičky, ktoré musím kupovať, pretože sa mi z vysadených žiaľ tieto maličké ozdobné neurodili.... a pár vetvičiek oranžových mochýň....i keď jeseň nie je moje obľúbené obdobie, farby má úžasné..... tak do zobenia!
    Eva

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ejha, aké to domčúriky!:) Vtipný nápad:) Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Drahá Ivetko,já bych to asi nedala kdyby jsi se neozvala!!!!!Ted mám radost převelikou a ješté k tomu tak rozkošný ptačí podzimní domeček jsem ještě neviděla,a jak už jsem psala ,perfektně provedené vyhlazené!!!!!!Motív ůžasný ,máš fantastické ubrouzky!!!!!Myslím,že se Ti tam nastěhují ptačí nájemníci!!!!Já se strašně moc těším co vymyslíš příště!!!!Moc si Tě vážím a mám ráda.Daja

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ivetko, to je strasne roztomile. Krasna prece a mily napad. Mej krasny den, Katerina

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj Ivetko,
    tak to je parádní, takový domeček jsem ještě neviděla a je to moc hezké!!
    Krásné tvoření!!
    Měj hezké podzimní dny!!
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To je nádhera, to jsem nikdy neviděla.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Výborná nápad,krásná dekorace!
    Iva

    OdpovedaťOdstrániť