nedeľa 27. marca 2011

Nedeľná prechádzka.

Dnes som sa vybrala do lesa pozrieť či už rastie moja obľúbená jarná bylina - cenak medvedí a na moje prekvapenie ma tam čakala táto krása :


Kvet na kvete, kam sa len pozriem...no niečo úžasné!
Aj cesnak medvedí som našla a nazbierala plnú tašku a môžem povedať, že tento týždeň budem voňať / smrdieť / cesnakom, lebo ho zbožňujem. Viac sa môžete dočítať tu : http://www.zdravie.efekt.sk/cesnakmedvedi.html



Aj môj štvornohý priateľ si užíval slobody.



A našla som aj osamelú ovečku, ktorú som stretla akurát pod snežienkami :o))





Prajem všetkýn príjemný týždeň !!

9 komentárov:

  1. Ivet, v tomto som laik, hoci som o cesnaku medveďom počula už toooľko chválospevov. Tak si prečítam ten link, čo si pripojila a asi si spravíme s rodinkou výlet za cesnakom:)
    Ovienka je ľúbezná:) Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gabi neoľutuješ, je veľmi zdraví!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dobrý večer, ako čítam, medvedí cesnak je teraz veľmi populárny. Aj u nás doma je cítiť v posledných dňoch najmä cesnakovú vôňu.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Ivetka, o medvedom cesnaku som pocula uz davnejsie....ale v poslednom case o nom citam vsade...len ja som take trdlo, ze netusim kde a ako by som ho mohla pouzit...tak pls porad...kde a ako ho pouzivas ty...dakujem za inspiraciu...pa, pekny den ti prajem

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ivetko, o česneku medvědím jsem toho už hodně četla, ale nikdy jsem ho neviděla...tak na zdraví!
    Ovečka i pesan jsou parádní!
    Hezké dny, zdravím Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Milostivý přírodě a vaše hračka s tkaninou, jsem Iveta svého blogu na svém blogu, tak jsem věděl, jak byl slyšel,
    Zdravím srdečně,pozdrawiam cieplo
    Wanda

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj Ivet,
    to jsou nádherné fotky a v lese Vám to pěkně kvete!!
    To je vážně úžasné!!
    Pozdravuj pejsánka
    a ovečka pod sněženkami
    se mi moc líbí!!
    Krásný večer
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Milá Ivetko,dnes ráno jsem otevřela blog a co nevidím! Nová kamarádka?Hurááááááááá!Otevřeka jsem Tvůj blog a jednoduše jsem z otevřenou pusou zírala na tu krásu!!!!!! Už to Tvoje motto mě uchvátilo!!!Smekám klobouk,a mohu Ti říct ,že jsi tak všestranná od fotek po tvoření ,že mi bude ctí Tě navštěvovat!Děkuji a přeji hodně krásných požehnaných let a sluníčka do duše Daja-duha.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Hezký večer , krásný medvědí česnek ,Ivetko,každý denna něj chodím do lesa! Nejraději ho mám na chlebiku z Lučinou,je to supr a ještě něco libí se mi u Tebe a tímto Ti posílám ocenění které jsem dostala od Dittky ze simpl cookblogutak jukni ke mě Daja-duha

    OdpovedaťOdstrániť