piatok 6. augusta 2010

Lampášiky, malé svetielka...

V poslednej dobe ma dosť zamestnáva moja záhradka, tak unavená už nemám síl vytvoriť niečo nové originálne. Ale nemohla som vynechať deň, aby som neprebehla po vašich blogoch a nepokochala sa na vašich novinkách. Moc ma chytili Gabikine lampášiky, ktoré som musela mať aj ja, tak vám ich teraz predvediem. Nie sú ešte na určenom mieste, tam sa dostanú až zajtra keď budeme vonku konečne grilovať. :o)


Aby som čosi prezradila na seba, tak bola som taká šikulka, že najprv som si v rýchlosti plechovky vydierkovala a až potom som ich išla zamaľovať. A pravda dierky sa mi postrácali....:o))

7 komentárov:

  1. Ivetko, dírek ti zbylo ještě hodně - lampičky jsou moc hezké, užijte si grilování.
    Pěkný večer i celý víkend, zdravím Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahojky Ivetko,

    svícny jsou parádní. Také mám doma pár plechovek schovaných a přemýšlím, že se do nich pustím. Tvé jsou krásné, jsi šikovná.

    Pohodový den. Eva

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No teda, Duby, aké prekvapko! Peknučké, aspoň vidím, ako to vyzerá v inej farebnej kombinácii.
    Pekne si ich dotvorila korálkami:)
    Inak aj ja som natierala až po vypichaní, po zaschnutí farby stačí potom zašlé dierky opäť prepichnúť a je to ok.
    Pekný víkend a nech vám vyjde počasko Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ivetko....lampášiky se moc povedly.
    Jsou kouzelné.Krásný víkend.Marťa

    OdpovedaťOdstrániť
  5. IVETKO ,MOC DOBRÝ NÁPAD .
    VEČER ,S TAKOVÝM KRÁSNÝ SVÍCENÍM , MUSÍ BÝT KOUZELNÝ .
    PŘEJI POHODOVÝ A ODPOČINKOVÝ VÍKEND .BOHDA

    TAKÉ CHCI JEŠTĚ PODĚKOVAT ZA SRDÍČKO A JEHELNÍČEK.
    JIŽ DORUČENO . KRÁSNÁ A PEČLIVÁ PRÁCE .STÁLE SI PROHLÍŽÍM , JAK PEČLIVĚ MATE VŠE VYPRACOVANÉ.
    JEŠTĚ JEDNOU DÍKY .BOHDA

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ivet,
    ty jsi kouzelnice!!
    Mně se ty svícínky u Gábi také strašně líbily, ale mám jen jednu plechovku!! :o((
    Budu muset nějaké pořídit.
    Moc se Ti to povedlo a v reálu potmě to musí být nádhera!!
    Hezkou neděli
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Heli ďakujem, grilovaniedopadlo super.

    Evi pusti sa kľudne do nich, je to zábava! Hlavne keď musíš chytro dierkovať, pretože ľad sa ti rýchlo topí! :o))

    Gabi ešte raz dík za nápad a moc ma bavila táto prácička. S tými dierkami si ma ukľudnila, som si mislele, že to len ja tak.. :o))

    Marti dík!!

    Bohda ďakujem tiež!!

    Jarka na tieto letné večere je to romantikcké doladenie.. :o))

    A na záver pekný zvyšok víkendu prajem vám všetkým!!!

    OdpovedaťOdstrániť