štvrtok 8. júla 2010

Obnova

Pustila som sa do menšej úpravy nášho domova a začala som s chodbou. Staré obrazy som dala dole a zaplátala dierky. Malovku máme tak skvelú, že farba vôbec nevybledla, takže vôbec nezbadať rozdiel medzi starou a čerstvou farbou. Radiátor som prefarbila z krémovej na bielu.
Ešte ma čakajú dvere a rámy, ale musím farbu dokúpiť.
Pred:
po:

A potom postupujem do kuchyne, ale o tom až nabudúce......

A ešte čosi. Túto poličku som zdedila po starom otcovi a už druhý krát som ju prerábala. :o))

5 komentárov:

  1. policka je krasna krasna kraaaaaasna....samozrejme aj prerabka, ale na policku to nema :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ivet,
    pěkná obnova!!!!!!!!!!!!!!
    A ta polička je vážně krásná!!!!!
    Jen tak dál!
    Hezký večer
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ivetka-
    přeju dostatek energie na úpravy bydleníčka.

    Víš co by mně zajímalo ? CO máš v těch šuplíčkách ( jestli je to tajemství, tak to nevyzrazuj )
    Dík a měj se krásně.
    Jar.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jaromilka tie šuflíky sú zatiaľ prázdne, ale časom sa určite nájdu drobné veci, ktoré tam nájdu svoj domov.:o))

    Pekný víkend baby!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj Ivet,koukam jaka jsi pilna vcelicka !!! Policka je krasne romanticka :)) Preji pekny vikend,Monika

    OdpovedaťOdstrániť