pondelok 21. júna 2010

Moja slimáčica

Týmto už naším upršaným júnom sa musíme vysporiadať či chceme či nie.Na záhradách aj na dvoroch rastie tráva /a ešte dvojitým tempom burina/ a v nej poskakujú žabky,premávajú slimáky. Ja mám hojne slimákov a niekedy keď ich nezbadám podarí sa mi ich zopár zašlapnúť. Je mi ich strašne ľúto, lebo tak nevinné stvorenia predsa nemôžu za to, že nie je ich silnou stránkou rýchlosť a v tej pravej chvíli nevedia pred mojou šlapajou uniknúť. Tak na ich pamiatku som si vytvorila svoju slimáčicu:





10 komentárov:

  1. Milá Ivet, je naprosto senzační...hezký večer Helča

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dík Heli.Pekný večer aj tebe!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ivetko, to je ale fešanda! A s kytičkama se asi taky dobře snese, narozdíl od těch živých.
    Pěkný večer zdravím Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jůůůůůůů, Ivet ta je!!
    Tenhle druh tady nemáme!!!!!!!!!!!
    Klidnou noc Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. .)))) ta je aka uzasna... slimacica !!! Dakujem Duby, si mi vycarila hned takto z rana usmev na perach...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Rozkošná je!:) Neprehliadnuteľná a tým nezašľapnuteľná. Nádherná:)Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ivet je naprosto úžasná...Marťa

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ďakujem baby vám všetkým! Čakala som, že mi ju vysmejete, lebo sa mi podarila tak trochu chudunká. Pekný deň vám všetkým!!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tééda Ivetko, slimáky fakt nesnáším, ale tahle slimáčice je opravdu supeeeeeeeeer. Máte tu krásné věci, určitě se zase přijdu podívat :-))
    Zdenka

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ďakujem Zdenka. Som rada,že ste mma navštívila a páčia sa vám moje dielka.

    OdpovedaťOdstrániť