pondelok 3. mája 2010

Moja tvorba

Pokúsim sa opísať od základov tvorbu mojich obrazov.
Krok č.1
Veľké staré obrazové rámy som si upravila na rozmery servítok.
Krok č.2

Zlepila som ich lepipdlom na drevo / duvilax /.
Krok č.3

 
Nerovnosti som vyrovnala tmelom.
Krok č.4
 
Nakoľko chcem mať popraskaný efekt potrebovala som rámy zafarbiť na tmavo.Tentokrát na tmavohnedú a to akrylovou farbou. Na väčšie plochy používam akrylovú farbu vo veľkom klasickom balení. Moje skúsenosti sú také, že sú rovnakej kvality ako tie v hobby obchodoch / a tiež z ekonomického hľadiska výhodnejšie /.
Krok č.5

Sololitové doštičky som si tiež upravila na mieru a zafarbila krémovou akrylovou farbou.
Krok č. 6

Rozstrihala som si servítky a nalepila na sololitové doštičky lepidlom a lakom v jednom na decoupage.
Krok č.7

Natrela som rámy krakelovacím lakom a po usušení som naniesla krémovú akrylovú farbu a urobili sa mi pekné trhlinky.
Krok č.8

Pištoľou som nalepila hotové sololitové doštičky do rámov.
Krok č.9

A tu je výsledok.

9 komentárov:

  1. No obrazky su kraaaaaaaaasne...to krakovanie je velmi podarene, mne sa to nikdy tak pekne nepodari ... takze dnes za 1 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ivetka, krásny výsledok. Krakelovanie so servítkovou sú zaručeným úspechom. Už som čakala, čo z tých krásnych servítok vytvoríš:)
    Ak môžem, ešte by som ti poradila, aby sa ti časom neodpukávala tá vrchná farba, predsa len sú v nej krakelovaním vytvorené prasklinky, pretri si celý rámik bezfarebným lakom. Dá sa vybrať matný,polomatný a lesklý (u mňa osvedčený Pamlak). Ak si dáš aj dve vrsty, budeš môcť rámik sem tam pretrieť vlhkou handričkou bez obáv, že by sa čosi poškodilo.
    A ešte- veľmi pekne ti vyniknú na oranžovej stene, celé je to také milo svieže:)Pekný dník Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem vám kočky! Naozaj som si dala záležať a tešia ma vaše chváli! Ďakujem za radu Gabika, aj som nad tým rozmýšlala, len som nevedela ktorý z lakov si mám vybrať. Dám na tvoju radu.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ivet, ten Pamlak je z tých nedráždivých lakov, vôbec sa ho nemusíš báť. Je dokonca vhodný aj na detský náíbytok a hračky. Tak len smelo do toho!:)G.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Šikovná a hlavně trpělivá holka- obdivuju !

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Duby děkuju za štafetu.Koukám tady na tvoje výtvory a skládám poklonu za šikovnost a trpělivost.Máš tu moc pěkné věci,určitě sem brzo zajdu.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. These are lovely pictures! Very nice :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Zalinka ďakujem ja tiež obdivujem tvoj digiscrap. Ja si tvorím fotky no len tak pre seba,len už nestíhám toľko vecí.

    OdpovedaťOdstrániť