pondelok 18. marca 2013

Návod na veľkonočné vajíčko :o))

Neplánovane som sa stala výrobňou veľkonočných vajíčok. Nedávno sa mi dostala do rúk modelovacia hmota, ktorú skladujem už asi tak druhý rok. Aby mi nestvrdla tak ma napadlo, že z nej budú tohtoročné veľkonočné vajíčka a k tomu nerozbitné !! Spravila som menšiu fotoreportáž, ktorá možno niektorej z vás poslúži :o))

Samotvrdnúca modelovacia hmota, obaly z Kinder vajíčok a nožík ako pomôcka.  A samozrejme potrebná je voda aby sa s hmotou ľahšie pracovalo.




Tak hmota je už v obale, okraje orežem a keď sa mi zdajú ešte hrubé, tak hmotu  hladím ďalej mokrými prstami smerom k okrajom a znova orežem. 


A už sa sušia. Prvú dávku som dala na radiátor, ale príliš rýchlo sa sušili a vznikli v hmote trhlinky. Teraz ich suším len pri izbovej teplote a vtedy sú usušené keď pri ich prevrátení sami vypadnú z obalu.


Tu sú už hotové polovičky. Samozrejme bez nerovností a trhliniek to nejde, takže pomôže nám sádra alebo ja som mala poruke disperzný tmel  na drevo ( má podobné schopnosti ako sádra ). Aby bol povrch pekne hladký ešte ošmirgľujeme jemným šmirgľom. A aká bude ich konečná podoba to záleží už od fantázie...


Ja som sa rozhodla pre servítkovú techniku s  Vintage štýlom....


Polky som zlepila s chemoprénom :


Oblepené vajíčka som chcela ešte trochu oživiť krajkami, korálkami....


A tu je už výsledok :
...môj držiak na servítky zmenil funkciu...



Ale peknou dekoráciou sú aj v hniezdočku v spoločnosti malého vtáčika...


Tak keď sa mi podarilo vás trochu navnadiť na výrobu týchto nerozbitných vajíčok som veľmi rada.Prajem vám pri ich výrobe príjemné chvíle a už len čakať na vytúženú jar !!!


ĎakujemVám za návštevu !!!

Iveta










14 komentárov:

  1. Ivetko, to je paráda. Jdu se mrknout jestli jsem nevyhodila všechny ty kinder vejce. Díky za inspiraci V.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Parádička, a krásně jsi je nazdobila, jsou fakt překrásné!
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. waw Ivi, to je super napad! dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super, super, super a ešte doladené a v tom stojančeku s vtáčikom úplne dokonalé:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Sú nádherné, vďaka za inšpiráciu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Naprosto fantastický nápad i výsledek!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ivetko, tomu říkám vychytávka!
    Super!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ivetko,to se ti moc povedlo!Dělala jsem plné ale byly těžké tak jsem si koupila lehoučké:Také mám tu hmotu do zásoby asi jí použiji podle tebe!Tak díky za nápad já si ráda kutím sama,málokdy si něco hotového koupím !Daja

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ivetka, tak to je vychytávka týždňa. Aj ja som si kúpila samotvrdnúcu hmotu na vajíčka (ešte som sa k nim nedostala), s úmyslom ugúľať si zopár vajíčok. Tvoj nápad je skvelý, odkladám si ho nabudúce (keď budú doma obaly z kinderiek). Renata

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ivetko, to je úžasný nápad. Vajíčka jsou krásně nostalgická.
    Iva

    OdpovedaťOdstrániť
  11. IVETKO, SUPER NÁPAD.
    VÝSLEDEK JE NÁDHRNÝ.
    POHODIČKOVÉ A PŘÍJEMNÉ PROŽITÍ VELIKONOČNÍCH SVÁTKŮ.
    MĚJ SE PĚKNĚ.
    BOHDA

    OdpovedaťOdstrániť